Як прорекламувати бренд? Незвичайні способи

Перш ніж описувати неприевшиеся способи реклами, варто звернути увагу на таку деталь. Товаром, підлягає розкрутці, може бути що завгодно. Це як продукція, що випускається компанією, також послуги або навіть кандидат в період передвиборної гонки. В даному випадку описується метод розповсюдження інформації про конкретний об’єкт.

Дорожнеча рекламних послуг обумовлює залучення серйозних технічних пристосувань, починаючи від обладнання для друку на будь-яких поверхнях, закінчуючи витратами на оплату праці, найму третіх осіб або компаній. Звичайно, у великому обсязі ролики по ТБ, публікації в інтернеті, ефір на радіо, бігборди можуть дозволити собі лише фінансово стійкі компанії. Але коли мета виправдовує засоби, то і малобюджетні фірми зможуть знайти потрібну суму на розвиток бізнесу і розкрутку свого бренду. Зате фірмовий невеликий на магнітній основі пазл з фото і зображенням логотипу компанії зможе дозволити собі кожна компанія. Але про такий подарунок трохи пізніше.

З незвичайних методів реклами потрібно відзначити роздачу цікавих подарунків всім, хто прийняв участь в акції. Для цього достатньо встановити точку в торговому центрі або просто на вулиці. Неодмінно, люди будуть звертати увагу на незвичайні пропозиції. Головне, щоб річ мала корисність для того, кому вона призначається. Адже пакети, ручки, брелки, відкривачки завжди користувалися попитом у людей. Звичайно, повністю відмовитися від рекламних вивісок, роздачі брошур і ТБ, радіо неможливо. Адже ефект від розкрутки буде досягнутий тільки при комплексному підході до справи.

Не менш ефектно буде виглядати бренд, відзначений серед спонсорів благодійних акцій. Адже концерти, народні гуляння – це завжди скупчення людей. Головне задати напрямок, щоб реалізувати свою ідею. Навіть якщо піднести всім бажаючим пазл з фото напередодні виборів, виборець зацікавиться кандидатом, напевно захоче познайомитися ближче із складеною програмою. Таким чином, картинка з декількох деталей стане настільки малою, але одночасно значущою зачіпкою, щоб привернути увагу глядача.

Хто поширює власну продукцію, зможе задіяти навіть безкоштовні засоби реклами. Звичайно, вони зажадають багато часу на підготовку, але, тим не менш, дозволять заощадити бюджет, особливо якщо він на нулі. Для оповіщення відбулися і потенційних клієнтів послужить електронна розсилка. У листі буде міститися прейскурант з найкращими пропозиціями, цінами. Також можна додати подарунковий промокод.

Якщо не все, то якийсь один з варіантів запропонований неодмінно спрацює і допоможе підвищити продажі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *