9 питань, які слід задати SEO-компанії, перед тим, як найняти
Бізнес

9 питань, які слід задати SEO-компанії, перед тим, як найняти

Ставити правильні питання перед найманням SEO-компанії має вирішальне значення для успіху вашого сайту в Інтернеті. Процес спілкування не повинен бути складним, і ці 9 питань допоможуть вам отримати всю інформацію, необхідну для прийняття обґрунтованого рішення.

Питання до SEO-спеціалиста

Для цієї статті припустимо, що у вас є короткий список з декількох компаній, які є хорошими кандидатами на роль вашого SEO-партнера.

Наступним кроком буде співбесіда з ними (телефоном, в електронній пошті або в месенджер), а потім вирішити, кого найняти. У процесі співбесіди ви можете поставити їм такі питання:

Питання 1. Який їхній досвід роботи й скільки років вони на ринку SEO послуг

Скільки років вони працюють у сфері оптимізації та просування сайтів?

Ця інформація потрібна вам, щоб зрозуміти їх історію, досвід і, найголовніше, хто буде відповідати за SEO вашого сайту.

Наймання не тих людей іноді може мати катастрофічні наслідки (це означає, що це може завдати шкоди вашому ранжирування, репутації домену та довірі Google).

Як тільки ви отримаєте їх відповідь, перевірте їх вебсайт, сторінки в соціальних мережах і блог.

Для агентств і фахівців з пошукової оптимізації звичайною практикою є активна присутність в блогах і соціальних мережах.

Питання 2: Які послуги вони пропонують?

Поки ми говоримо про послуги SEO, насправді вам потрібно агентство (або менеджер з цифрового маркетингу), яке може запропонувати вам повний спектр послуг цифрового маркетингу.

Причин багато, але найважливіша  для того, щоб просування сайту дійсно працювало, вам також потрібен контент-маркетинг, маркетинг в соціальних мережах, електронний маркетинг, мобільний маркетинг, PPC-маркетинг, щоб використовувати всі можливі способи просування вашого бренду або бізнесу в Інтернеті.

Якщо ви зможете отримати всі ці послуги під одним дахом, ви отримаєте ряд переваг, пов’язаних з одноманітністю роботи, загальними цілями і більш низькими цінами.

Вам також буде простіше керувати з розумом, оскільки у вас буде єдине контактна особа для всіх послуг, і вам не доведеться мати справу з великою кількістю людей або компаній .

Питання 3: Чи є у них клієнтське портфоліо?

Один з найпростіших способів зрозуміти більше інформації про компанії  це подивитися на їх клієнтів.

Якщо на їх сайті немає портфоліо, попросіть його.

Перегляньте список і відвідайте деякі з згаданих веб-сайтів, щоб отримати уявлення про те, які компанії вже використовують їх послуги.

Добре (але не обов’язково) найняти SEO-компанію, у якої є попередній досвід роботи у вашій ніші або галузі або в суміжних областях.

Наприклад, якщо ви є онлайн-продавцем, краще найняти когось, хто раніше працював з електронною комерцією.

Питання 4: Чи є які-небудь історії успіху / відгуки / тематичні дослідження, якими можна поділитися?

Крім портфоліо клієнтів також приємно отримати відгуки від їх існуючих або минулих клієнтів.

Попросіть відгуки та список осіб (з їх контактною інформацією), з якими ви можете поговорити.

Ви можете зателефонувати по електронній пошті або зателефонувати їм і запитати їх думку.

В основному на цьому етапі ви хочете дізнатися, чи є у них список людей, з якими ви можете поговорити.

Якщо вони займаються бізнесом протягом тривалого часу, вони, ймовірно, будуть мати їх, якщо ні, то це те, що вам слід враховувати при прийнятті остаточного рішення.

Ще один елемент, який ви можете розглянути,  це тематичні дослідження і історії успіху.

Хоча в більшості випадків компанії не можуть легко обмінюватися інформацією без схвалення клієнта (а багато клієнтів не люблять ділитися своїми історіями успіху з іншими, особливо з конкурентами), вони повинні мати можливість показати вам приклади, в яких їх методи  були успішними.

Питання 5: Запитайте їх про їхні методи SEO. Як вони планують збільшити органічний трафік вашого сайту.

Те, як працюють пошукові системи (особливо Google), дозволяє використовувати методи тимчасового управління рейтингом.

Іншими словами, деякі оптимізатори використовують тактику, яка може збільшити органічний трафік, але це тимчасово, поки пошукові системи не оновлять свої алгоритми.

Вам потрібні компанії, що використовують передові стандарти і методи Google, які будуть поступово збільшувати ваш трафік, не ризикуючи і не створюючи проблем для вашого бізнесу.

Ось чому так важливо подивитися на їх клієнтів і поговорити з ними, щоб переконатися, що їх практика етична і відповідає кращим стандартам.

Ви також можете попросити їх скласти чорновий план того, як вони планують збільшити ваш рейтинг, щоб краще зрозуміти, чого очікувати в перші місяці вашого співробітництва.

Питання 6: Як працює ціноутворення?

Річ у тому, що для отримання хороших результатів потрібно вкладати кошти в якісні послуги.

Якщо задуматися, одна з цілей просування сайту  залучити більше трафіку і грошей для вашого бізнесу, і це, природно, має свою ціну.

При співбесіді зі своїм потенційним SEO-партнером ви повинні переконатися, що розумієте, як працюють їхні ціни.

Яку вони беруть з вас плату за свою роботу? Це за проєкт, за годину, щомісяця? Скільки вам доведеться заплатити та коли? Чи надають вони докладний звіт про виконані завдання і пов’язаних з ними витратах?

Питання 7: Як вони вимірюють прогрес / успіх

На щастя, існує безліч показників SEO, які можна використовувати для вимірювання прогресу кампанії.

Оптимізація і просування сайту вимагає часу для роботи, і вам не слід очікувати досягнення поставлених цілей з перших місяців.

Тим часом ви можете відстежувати показники, які можуть показувати рівень досягнутого прогресу, і зазвичай це підвищення вашого органічного рейтингу (але це не обов’язково означає збільшення трафіку).

Питання 8: Як відбувається спілкування

Спілкування дуже важливо. Якщо ви вирішите найняти велику SEO-компанію, вам потрібно заздалегідь попросити її надати вам одну людину, з яким ви можете зв’язатися, якщо у вас виникнуть питання.

Що зазвичай відбувається у великих компаніях, так це те, що вони надають вам номер «проєкту» або «клієнта», і коли ви зв’яжетеся з ними, хтось зазирне до вашого профілю, щоб відповісти на ваше запитання.

У разі невеликих компаній або індивідуальних консультантів спілкування простіше і ефективніше, оскільки ви завжди розмовляєте з людиною, який виконує роботу на вашому веб-сайті, і для них ви не просто ще один клієнт або запис проєкті в їх базі даних клієнтів.

Питання 9: Запитайте їх, чи є у них можливість працювати над вашим проєктом

Для всіх типів компаній (в основному у сфері послуг) характерно бажання отримати якомога більше нових клієнтів, оскільки це дасть їм більше роботи (і доходу).

Однак одна з помилок, які вони роблять, це те, що вони залучають більше клієнтів, ніж вони можуть обробити.

В результаті як нові, так і існуючі клієнти незадоволені повільним обслуговуванням.

Щоб переконатися, що у вас не виникне цієї проблеми, підійміть це питання під час співбесіди і отримаєте підтвердження того, що у них є кадри, необхідні для роботи над вашим проєкт в узгоджені терміни.

Якщо ви хочете бути на 100% впевнені, що вони дотримають свою обіцянку, додайте в контракт пункт про гарантії повернення грошей у разі недотримання термінів.

Що відбувається після співбесіди з SEO?

Коли у вас є всі відповіді, пора приймати рішення.

Чи не укладайте довгострокові контракти. Краще працювати  по місячно, ніж підписувати більш довгострокові контракти.

У разі, якщо ви вирішите розірвати договір, переконайтеся, що в них немає штрафів або прихованих комісій (запитаєте заздалегідь).

Постарайтеся надати їм якомога більше інформації про своє веб-сайті та поточних маркетингових заходів. Не намагайтеся нічого приховувати, бо це утруднить їх роботу. Наприклад, якщо в минулому ви купували будь-які посилання або підроблених передплатників в соціальних мережах, дайте їм знати, що не приховуйте цю важливу інформацію.

Щоб побачити деякі результати від SEO, може знадобитися 4-5 місяців (або більше), тому наберіться терпіння і не поспішайте з висновками занадто рано.

Вам також має сподобатись...